Monday, December 27, 2010

Emo Contest

before  final end exams
Hai You Alls.. adakah youalls sedang tension?.. tension belajar lasminit? Tension dengan kerja yang berlambak?.. Harini Cik Katun nak bagi tips tips sikit.. Kalau agak agak tension sangat tengah buat kerja meh layans tip ni:
night  before final exams
Langkah pertama: Sembamkan muka ke atas meja supaya dapat serap semua kerja/ ilmu tadi ke dalam otak.. ehehehe oke oke..
Lebih serius..
Caranya:
Mula mula.. tarik nafas dulu.. Kemodian.. goyangkan kepala dari kanan ke kiri bermula dari gear satu hingga gear lima.. kendian tukar arah.. Macam gambar kat bawah ni..
4  days
Oke.. dah rasa ringan kepala kan.. Kemudian.. Mulakan senaman tangan dan goyang gerudi inul.. Sebanyak seratus kali.. Orang yang nak kurus pun boleh terai juga senaman ni..
three  days
Bila dah secukup rasa.. sebelum berhenti senaman kena slow down dulu ye.. Lakukan perlahan lahan hingga sebati aksi seperti berikutnya.. Supaya tangan akan lebih kental untuk membuat kerja selepas ini..
that is  what collge is all about
Dah buat semua?... Dah hilang rasa tensi tadi?
Apa? Bolum?..
Baling je la meja kojo eh tu dalam longkang.. Selesai semua..

one  hour before exam


Sekian, terima kasih..

~entry hanya rekaan.. untuk contest, tidak dibenarkan mengamalkan aksi 18sg tersebut..


~KEPADA PENGANJUR AKA DANIAL ALI
HIDUP BIAR HEPI HEPI
TAKMO EMO EMO
LIVE LIFE UR OWN WAY!!!
hepi blogging!!

nak join? klik banner ye kawan2

2 comments:

such a mess said...

thx 4 join sini!!

nayl said...

bgs tips nih..boleh torai ni..hehe..^_^