Wednesday, January 26, 2011

Aku Ada Impian..

Aku ada impian..
Impian ku yang pertama sekali adalah untuk menyertai pertandingan ini di blog Master Arsyad.. Semoga penyertaan ini diterima..


Blogwalking ke blog Cikgu Dahlia tadi dan dapatle pengetahuan tentang peraduan 'Aku ada Impian oleh MasterArsyad.
Tarikh pertandingan: 24 Januari 2011 dan berakhir pada 31 Disember 2011

HADIAH MEMANG LUMAYAN:
Pemenang Utama :-
1. MacBook (TOP REFERRER)
2. RM 500
3. Nokia N8 (Pengomen Terbanyak)
4. Percuma 2 Tiket Seminar Master Arsyad
5. JV (Joint Venture) bersama Master Arsyad
6. Percuma 2 Domain setahun
7. Percuma Majalah Jutawan (langganan setahun)
8. Percuma 1 Tiket Dr Azizan Osman ditaja oleh Master Arsyad
9. Percuma 1 Tiket Abang Abu (Jutawan Singapura) ditaja oleh Master Arsyad
10. Percuma Template Web & produk Master Arsyad bersama pendrive beharga RM400
11. Percuma 1 Tiket Dato Dr Ibrahim ditaja oleh Master Arsyad
12. Banner anda dan nama anda di Blog Master Arsyad untuk 4 bulan

Antara syaratnya:
SYARAT PERTANDINGAN
Follow twitter @ http://twitter.com/arsyadmaster
Follow facebook :- Master Arsyad

Pada bahagian komen blog Master Arsyad tu jangan lupa tulis:
“Saya tahu Peraduan “Aku Ada Impian Dari Blog ALL IN ONE


1 comment:

Cikgu Dahlia said...

All the best dear... :D
jom sesama memeriahkan