Wednesday, March 30, 2011

Aku Ada Impian Join Komuniti Blogger, Entry 1/Mac.


Aku ada impian.
Setelah didaftarkan, pihak admin Apesal dot com akan mengambil masa selama 24 jam untuk mengesahkan penyertaan. Dari komuniti ini, entry yang dihantar akan dikongsi bersama pembaca lain yang mana akan menjana pembaca ke blog kita juga.

Namun, impian itu belum tercapai kerana setelah didaftarkan di web tersebut, email seperti gambar telah diterima. Katanya blogku tidak layak untuk menyertai komuniti tersebut. Tidak mengapa, akan dicuba lagi sekali agar tersenarai di komuniti itu. Moga Impianku itu akan menjadi kenyataan.

---------------------------

“Saya tahu Peraduan “Aku Ada Impian Dari Blog http://www.cikgudahlia.com/

Bagi sesiapa yang nak sertai pertandingan ini:

Pada bahagian komen blog Master Arsyad tu jangan lupa tulis:
“Saya tahu Peraduan “Aku Ada Impian Dari Blog ALL IN CONTEST

No comments: